Du visar för närvarande HowCom AB

HowCom AB

    Driver varumärkesassociationerna värde? Är medielandskapet förvirrande? Vi guidar varumärken.

    VARUMÄRKE

    Att förstå hur ditt varumärke påverkar beteenden är A och O. Speciellt när TV-reklam är klickbar, 18 tabbar är öppna och alla är publicister. Så se till att förstå grunden du bygger ifrån och kontexten du lever i.

    DIGITALISERING

    Världen är inte digital, den är sammankopplad. Det innebär en ny logik och flera möjligheter till värdeskapande genom att sammanfläta affärsutveckling, marknadsföring, media och försäljning. Vi har metoderna.

    MEDIA

    1962 använde sig Marshall McLuhan av begreppet Global Village. Science fiction tänkte de flesta. Sedan dess har vi hunnit chockeras, reflektera och omvärdera hur vi bäst använder media. Låt oss hjälpa dig hitta rätt förhållningssätt.

    AFFÄRSUTVECKLING

    Media och kommunikation är ett verktyg för att få varumärke och människor att mötas. Ett värde ska upplevas och en affär byggas. Vårt framgångsrika område affärsutveckling, grundas på insikt kring kundvärde och marknadskrafter.

    Adress: Box 3681 (Engelbrektsgatan 5)
    Postnummer: 103 59
    Ort: Stockholm
    Karta: Se på karta
    Webbplats: http://www.howcom.se
    Telefon: 08-41023060
    E-post: raymond.emtemark@howcom.se
    Antal anställda: 11-20
    Startades år: 2011